sobota, 7 kwietnia 2018

Pasztet z batatów i czarnej soczewicy

Przepis podpatrzyłam u Jadłonomii , jednak nie trzymałam się zupełnie ilości składników, bo co miałam to miałam a czego nie miałam , to nie dałam. Składniki podane poniżej to składniki mojego pasztetu z tego zdjęcia .

2 bataty ( ugotowane , najlepiej na parze bądź upieczone )
150 g suchej czarnej soczewicy ( ugotować )
5 łyżek płatków owsianych zmielić

wymieszać poduszone widelcem bataty z resztą i doprawić :

2 łyżki sosu sojowego
6 łyżek płatków drożdżowych
1/2 łyżeczki papryki wędzonej
pieprz kolorowy , papryka chili , sól himalajska - do smaku

Piec około 45 minut . Kroić dopiero po wystygnięciu .
Wspaniale smakuje z ćwikłą lub musztardą sarepską.


2 komentarze:

  1. Receptura na pewno smakowita, pasztet z batatów będę musiała zrobić. Może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń